slide show

Två bilder från ikväll

Jag och Wilma tidigare!

 

Som jag sa förut, så gick jag och Wilma ner till Maxi och köpte lite gott till ikväll. Vi köpte grillad varm kyckling, chips, dipp och choklad. Kycklingen är redan uppäten, såklart.. Fyfan vad god den var! Chipsen och chokladen är också slut faktiskt. Vi satt nyss och tittade på en film, A lonely place to die heter den.

 

Vi ska strax gå ner till Wilmas pappa, där han bor och hämta några fler filmer att titta på senare ikväll. Det är sjukt mysigt här måste jag bara lägga till! A lovely friend and a lovely place.


Kommentarer
Postat av: hanna

gilla du inte oh va hos jannike eller?

verka inte som de, såg inte nån riktig bild på er, hon kanske int ville va med på bild...

ska du dit igen?

svar please.

2012-01-06 @ 04:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0