slide show

Sushi!

Sushi time! Me love ♥

 

Stannade hemma från skolan idag. Mår inte speciellt bra, kropps mässigt alltså. Får liksom kramper i magen och känner att jag vill kräkar hela tiden, hoppas att det har gått över tills imorgon så jag kan ta mig till skolan då iallafall! Tog mig orken och gick till Hageby Centrum och köpte lite sushi iallafall. Riktigt länge sedan jag åt det faktiskt, kanske 2 år sedan då jag var i Umeå, år 2009! Det är så sjukt gott, verkligen! Vet ju att det inte är många alls som tycker om det, en del säger att det är äckligt fast dom inte ens har smakat det. "Uuush, rå fisk!" säger dom.. Det är faktiskt riktigt gott, varför skulle folk köpa det annars liksom? Men jag säger bara såhär, smaka för guds skull! Ni dör inte av det! Tänk om ni faktiskt gillar det, ni vet ju inte förens nu har testat! Innehåller bara vanligt ris, lax, räkor, grönsaker och soya till det, skit gott! Det gillar väl dom flesta? Jag älskar det iallafall!

 

Nog om sushi.. Ska sätta mig och plugga galet nu efter att jag har ätit upp. Ska skriva klart arbetet om första världskriget och sedan läsa boken tänkte jag. Då jag är hemma från skolan så måste jag ju få saker gjorda!


Kommentarer
Postat av: Nikaia

hejhej, tack så mykcet! så gott med sushi :)

2012-01-19 @ 13:37:22
URL: http://nikaia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älska shushiii <3 , är typ beroende

2012-01-19 @ 13:54:24
Postat av: amanda - [pнoтoɢrαpнy]

vart bor du? :D

2012-01-19 @ 17:41:22
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0