slide show

Sudda bort dan

Bild från fotograferingen.

 

Kom hem strax innan klockan 7. Städade rummet med hög volym så nu ser det bättre ut härinne! Ska alldeles strax fixa lite kött att äta sen ska jag läsa några sidor i en bok jag har fått från skolan. Den handlar om första världskriget har jag för mig. I SO:n i skolan så skriver vi om första världskriget, därför måste vi läsa om det också.. Efter det ska jag börja söka in mig på några gymnasium, får se vad det blir!

 

Är helt slut efter dagens skoldag. Började halv 9 imorse och slutade halv 4, hade endast långa lektioner och sista varade i 1 timme och 20 minuter. Inte roligt. Somnade nästan på spårvagnen då jag var på väg hem, lägger mig tidigt ikväll.


Kommentarer
Postat av: zwampe

Fin blogg!

2012-01-16 @ 20:29:53
URL: http://zwampe.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

fint! :)

2012-01-17 @ 14:15:25
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken linje ska du ta och vilken skola har du funderat påå? :)

2012-01-17 @ 23:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0