slide show

Put your number 2's in the air

Yttligare en bild på mig och Wilma från denna veckan!

 

Sitter i soffan med Bea och Jannike och tittar på TV. Vi har precis kollat klart på filmen I rymden finns inga känslor, grymt rolig film! Duschade förut också, känner mig betydligt fräschare nu, så nu har Jannikes foster mamma gjort en inbakad fläta i mitt hår. Får se hur resultatet blir imorgon! Vi åker härifrån klockan 10 på morgonen, så jag är vid busstationen vid 11 ungefär. Bussen åker 11.50 så innan dess hinner jag köpa en macka från Subway som jag sedan kan äta på bussen. Dom gör verkligen världens godaste mackor! Jag tar tåget från Stockholm då jag har kommit fram dit, så jag är i Norrköping strax efter 12, midnatt..

 

Väskan är packad och klar iallafall, så allt är i princip klart! Vaknar vid 8, halv 9 imorgon så jag hinner nog slänga upp ett inlägg innan vi far iväg! Jag älskar er! ♥


Kommentarer
Postat av: brydiginte

hur mycket pengar brukar du tjäna i genomsnitt per dag pga din blogg

2012-07-02 @ 18:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0