slide show

Någon timme kvar..

Bild på bussen som jag åker med. Tog bilden på pausen.

 

Ni anar inte vad min kropp känner just nu alltså. Jag har ont i ALLA mina muskler i benen och där vid svanskotan ungefär. Har suttit helt stilla i typ 5 timmar. Förstår inte ens hur jag orkar egentligen.. Men iallafall, det är bara någon timme kvar nu, enligt biljetterna och så vidare så ska vi vara på plats i Umeås busstation 06.00, men det kommer bli lite senare tror jag. Vi var i Övik för kanske 20 minuter sedan, och därifrån till Umeå brukar det ta 2 timmar med bussen. Så jag tror att jag är i Umeå typ halv 7.

 

För övrigt så har jag inte sovit ett jävla skit. Jag är något fruktansvärt trött. Satt och kollade på film förut också, sen försökte jag sova, men nej det gick inte. Vet iallafall inte vad jag ska hitta på nu. Jag har ätit upp min mat, jag har läst ut min tidning som jag köpt, jag har sett på alla filmer.. Får väl bara sitt och glo ut genom fönstret. Det spöregnar ute också, desto närmare vi kommer Umeå, desto mer snö ser jag på marken. Helt sjukt!


Kommentarer
Postat av: ulrika

vad har hänt med dig och Nina? ni umgås typ inte längre ju...

2012-01-02 @ 10:44:35
Postat av: Madde

Gott nytt år :D

2012-01-02 @ 13:07:03
URL: http://mezos.blogg.se/
Postat av: sofia

vänta nu, var far du?:)

2012-01-03 @ 00:24:16
URL: http://sofianordlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0