slide show

Mongo

Te + happy tjej!

 

Sitter i sängen med en kopp te och citron nu. Är sjukt trött. Har suttit och fixar bloggen nu sedan inlägget jag la upp förut.. Har endast små saker kvar som jag fixar till imorgon. Iallafall, den nya headern innehåller 6 bilder och dom byts var 5e/sekund. Sedan har jag ändrat bredd på min blogg, har lagt in lite saker i menyn samt tagit bort några grejer. Har bytt text stil på mina rubriker i båda inläggen och i menyn, sen så har jag bytt ut profilbilden i menyn också. Blev faktiskt hur nöjd som helst med den nya bloggen! Har som sagt alltid velat kunna göra sådana headers som byter bild, skit coolt ju! Satt ju i skolan och sökte runt på internet efter förklaringar, och hittade en skit bra beskrivning! Om du inte ser det nya utseendet så är det bara att du uppdaterar sidan.

 

Går och sussar nu iallafall, går upp tidigt till skolan imorgon som vanligt. Lägger mig i sängen och läser några sidor i boken. Hörs imorgon! Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din gamla header ligger under din nya.. :o Vet inte om du ser de, men den ligger precis under! kram

2012-01-18 @ 23:22:08
Postat av: Anonym

Där det står mongo rubriken altså vad är det för typsnitt, tacksam för svar! :)

2012-01-19 @ 08:07:40
Postat av: Sessan

Tack så mycket, hoppas du kikar in fler gånger.

Ser att du bor i Norrköping, jag bor någon mil utanför :)

2012-01-19 @ 08:24:38
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: ebba

sv: Tack så mycket, supersnygg bogg du har!!

2012-01-19 @ 09:08:51
URL: http://ebbawesterberg.webblogg.se/
Postat av: Maria en av norrlands bloggar

Väldigt fin blogg :)

2012-01-19 @ 23:13:48
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0