slide show

Kolbäcksbron

Snygga Kolbäcksbron vid Maxi i Umeå, tog bilden igår.

 

Nu är jag tillbaka hemma hos Jannike igen. Blev bara en natt hemma hos Wilma, och det var underbart roligt så länge det varade! Vi kollade på film i princip hela natten, gick och la oss någon gång vid klockan 5.. Vi såg 3 eller 4 skräck filmer med massa pauser emellan. Hoppas på att få träffa henne på söndag igen, en stund iallafall, och en annan gammal klasskompis Klara! Vaknade iallafall vid klockan 2 idag. Jag fixade mig lite lätt och sedan blev jag upphämtad av Jannike, eller ja, dom som hon bor hos. Tog en timme att åka upp hit som vanligt, men den här gången åkte vi ju bil!

 

Dom i huset lagar mat för fullt. Tror att det skulle bli ris och kyckling till middag. Sjukt gott säger jag bara. Efter maten blir det väl bara att ta det lugnt, kolla på någon film kanske. Imorgon ska vi upp vid 9 och ta bussen in till stan vid 10. Vi ska gå på bio och se Alvin och gänget 3, efterlängtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0