slide show

Jag orkar inte..

Har verkligen inga bilder att bjuda på för tillfället.. Sitter i sängen och fördriver tiden, vet inte ens på vilket sätt. Kommer fan aldrig igång med pluggandet, blir så sjukt irriterad. Var ute och träffade Olivia nyss i 20 minuter ungefär och tog lite luft och nu sitter jag här igen, rastlös och ensam. FAN! Snälla alltså, kan någon hjälpa mig? Dra-åt-helvete-perioden nu kan jag lova er. Har inte färgat håret än heller, har bara suttit här och inte gjort någonting sen klockan halv 4 typ. Riktigt trött på livet. Är så jävla less på denna vintern också, kan det sluta vara så kallt någon gång? Hur mycket kläder man än har på sig så hjälper det ändå inte. Vill bara gå och lägga mig nu faktiskt, är sjukt jävla trött. Ögonen svider, ryggen värker och benen orkar inte gå. Har som tur ätit iallafall, så då slipper jag tänka på en kurrande mage. Mamma är och handlar lite mat just nu och kommer snart hem med riskakor. Ska ta mig ett par sen lägga mig och sova.. Åh, är så pissed off. Slänger iallafall in ett inlägg innan jag lägger mig.

Tjäna SNABBA pengar på din blogg, klicka här nedan och get started! ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0