slide show

Jag och bästavän

Jag och Jannike inne på Frasses förut idag.

 

Hej allihopa! Har ni det bra? Jag har det underbart här uppe i Umeå. Just nu sitter jag högst upp och längst fram i en dubbeldäckare tillsammans med Jannike och en ny tjej som jag har lärt känna, Bea heter hon. Vi är hemma hos Jannike om drygt 40 minuter kanske. Dö skönt på bussen iallafall! Dock så ryker min täckning på mobilen varje gång vi åker hem dit, eftersom det ligger mitt ute på landet typ. Men får iallafall tilllbaka den då jag kommer in till stan igen. Det känns fortfarande sjukt att jag äntligen är här faktiskt, helt underbart. Det är fullt med snö överallt, typ 15 centumeter, medans det inte finns en ända snöflinga nere i Norrköping. Träffade på Wilmaockså, ni vet hon som var hemma hos mig i somras? Så fin vän! På torsdag så ska jag sova hos henne iallafall, och ha det allmänt mysigt! Prata om allt som hänt sedan somras och så vidare.

 

Hoppas ni har det bra iallafall, bjuder på en eller två bilder lite senare också, då vi kommer hem. Hörs senare då!


Kommentarer
Postat av: Moa

När vill du träffa lilla mig då?:]

2012-01-03 @ 18:05:32
URL: http://mohaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0