slide show

Hos Fanny

Gullig arkiv bild sen i somras.

 

Hej allesammans. Ber om ursäkt för den här usla uppdateringen. Har inte  haf tnågon tillgång till datorn och mitt photoshop har gått ut så det blir liksom inga bra inlägg nu mera. Har laddat ner Gimp, ett annat redigerings program, men det är verkligen inte bra, men det duger! Sov över hos Fanny ikväll iallafall, missade min spårvagn hem igår. Blev en sjuk kväll iallafall, ush.. Vi vaknade iallafall halv 1 och startade dagen med att äta thai mat. Underbart! Tänkte dra hemåt om ett tag. Har jätte mycket hemläxor som måste göras. Det där äckligt jobbiga engelska häftet ska in imorgon, så det måste jag iallafall bli klar med.

 

Juste! Olivia sov hos mig i fredags, och igår så var vi två ute och fotograferade. Blev så sjukt lyckade bilder faktiskt, jätte nöjd! Visar er senare då jag har kommit hem och lyckats redigera dom lite. Nu så ska jag sätta in löshåret och byta om lite snabbt, sen ska vi nog träffa Becca en stund. Hörs som sagt då jag har kommit hem! Hoppas att eran helg blev lyckad!


Kommentarer
Postat av: Maria

Gimp är ett jätte bra program och den kan allt som photoshop kan. Visst kan det vara lite svårt att förstå det i början, men sen när du lär dig ska du se att den funkar jätte bra. Mitt tips är att du söker upp videos på youtube där dom visar hur man använder gimp :)

2012-01-15 @ 15:44:49
URL: http://mmulari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0