slide show

Hemma och utvilad

Söt bild från igår, innan jag klev på Ybussen.

 

Hej! Har precis vaknat och jag har äntligen sovit ut! Igår kom jag hem ungefär halv 2 på natten. Mamma mötte upp mig vid Resecentrum och därefter tog vi taxin till McDonalds i Hageby, precis där jag bor typ. Jag fick åka nattåget från Stockholm, och det gick saktare än någonsin, jag var framme i Norrköping2 timmar och tio minuter. Brukar vanligtvis ta en timme och 45 minuter.. Men jag är hemma nu iallafall!

 

Jag ska vrida och vända på mig en stund till sen ska jag gå upp och äta någonting. Lite senare så ska jag träffa mina tjejer som jag saknat så mycket! Hörs senare sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0