slide show

Grattis Rebecca!

Bjuder på en bild från igår!

 

So sorry för den dåliga updaten i helgen, men har faktiskt haft fullt upp! Min fina vän Becca fyller 15 år imorgon, och det firade vi med en fet fest igår kväll. Kom riktigt härligt folk och allt var skit nice! Eller aa.. tills jag stukade min lilla tumme då jag skulle upp från golvet efter att ha dansat. Kände att den vred åt sig riktigt ordentligt, och för tillfället är den ganska blå och har svårt att röra tummen utan att det ska göra ont. Därefter körde vi ett spel som jag och Fanny köpte till Becca, Våghals 2, och jag fick konsekvensen att sitta med en ögonbindel i 15 minuter. Skulle in från balkongen med den där jävla bindeln på huvudet och självklart klämmer jag alla mina vänstra fingrar i dörren. Annars så var kvällen hur rolig och lyckad som helst! Kommer upp fler bilder senare!

 

Ska käka och fixa lite saker sen drar jag mig ut en sväng och träffar en vän! Hoppas ni har haft en grym helg, som mig och att ni har fått sova. Själv har jag sovit 5 timmar denna helg, kanon! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0