slide show

Go hard or go home

Jag i skolan tidigare idag.

 

Sitter fortfarande i skolan, men denna gång har jag rast. Hade ett SO pass nyss, vi fick kolla på en film om Hitler och så vidare. Bara för att du läser detta Karin, så älskar jag SO, haha! Nej, men jag och min klasskompis var ju nere i staden förut, på lunch rasten och käkade, fikade och kollade på Worldclass gymmet som snart öppnar nere i stan, kollade upp priser och så.

 

Har i alla fall en lektion kvar idag, matematik sen så slutar jag klockan 15.10. Ska ner till busshållplatsen direkt efter och möter Olivia. Vi ska ta bussen till Ingelsta och besöka MediaMarkt. Köpte ett kamera filter igår som inte ens passade på själva kameran, så ska bara lämna tillbaka det. Därefter följer jag med Olivia upp till Klockaretorpet en stund och efter det dra jag mig hemåt, färgar håret och pluggar. Har inte så mycket att skriva om just nu, så vi får höras då jag har kommit hem eller om jag hamnar på fritidsgården! 1000 pussar! ♥


Kommentarer
Postat av: Δ Sandra - FOTO Δ

sv: åh tack så mycket :)

Gud vad söt du är tjejen! :o

2012-01-25 @ 15:24:16
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du facebook? ;)

2012-01-25 @ 18:54:19
Postat av: Pernilla

Jättefin blogg du har! Kika gärna in i min och min kompis blogg & kommentera, ha en bra dag! :)<3

2012-01-25 @ 18:58:59
URL: http://callustwiniesar.blogg.se/
Postat av: anna

kan du kanske lägga ut en video eller förklaring eller så på hur man fixar sig en rörlig header sådär som du har? vore grymt snällt för själv har jag försökt i evigheter.. :(

2012-01-26 @ 00:43:58
URL: http://.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0