slide show

Fireball

En bild på mig tagen imorse.

 

Hej på er. Sitter i skolan just nu och har matematik. Mitt Photoshop är tillbaka vill jag bara börja med att säga! En klasskompis hjälpte mig med koden och så vidare, så nu funkar det igen och kan bjuda er på snygg bilder. Eftersom jag har fått lite nya bilder nu så tänkte jag fixa en ny header och en helt ny design inom en kort tid. Har flera idéer faktiskt! Jag är sjukt jävla hungrig just nu och vi har en timme kvar innan vi får lunch. Blir iallafall god mat, så det är okej. Mår inget vidare idag annars faktiskt, har jätte ont i magen och i huvudet. Har ont i huvudet allt för ofta nu känner jag, kanske beror på att jag har sjukt gräslig syn..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0