slide show

Färgning av hår

Hej allesammans!

Kom hem för drygt tre kvart sedan. Har lagt in färg i löshåret, svart såklart, så ska tvätta ur det om ungefär 5-10 minuter. Efter det ska jag färga mitt egna hår. Har en äcklig brun/grå utväxt, så bättre att bara färga över det.

Var ju som sagt på De Geer gymnasiet idag och provade på lite olika saker. Jag var där med Emma och Felicia som jag nämnde förut. Har ju estesik och media som linje jag vill gå på, där ingår webbdesign, film och foto. Vi fick prova att filma, fotografera med deras egna systemkameror och sedan redigera bilderna på deras skitstora Macbooks i Photoshop. Det var faktiskt grymt roligt! Men nu måste jag tvätta bort hårfärgen från löshåret! Återkommer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0