slide show

Bed time

Osminkad liten Ksenia redo för sängen

 

Halloy my friends! Har precis bytt om till sov kläder och borstat mina tänder. Känns jätte skönt att bara lägga sig i sängen och sova nu. Ska upp tidigt imorgon så att jag inte behöver tänka på att stressa, därför lägger jag mig lite tidigare ikväll, ärr jätte trött dessutom. Ska upp runt 6 på morgonen imorgon i alla fall, ska vara i stan klockan 8 och möte upp Emma och Felicia, därefter gå till De Geer gymnasiet för en prova-på-dag runt Estetisk Media, foto och bild. Kommer nog bli jätte roligt eftersom det är just den linjen jag vill gå och det är en av gymnasierna jag har sökt mig in på. Efter att vi varit på besök där på gymnasiet så ska vi ner till stan och kika lite.

 

Ska fixa mina naglar imorgon också, 19.30 har jag min tid! Visar bild på hur dom blev då också, kommer säkert bli skitbra! En sista sak bara, fick med mig en liten söt brun väska förut också, 99 kr på H&M. Perfekt till sommaren om man måste ha med sig lite småsaker. Kan visa bild på den en annan dag! Nu väntar i alla fall sängen på att jag ska lägga mig, vad skönt det ska bli! Hörs imorgon innan jag drar iväg till De Geer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0