slide show

Torsdag

Såhär ser jag ut just nu.

 

Sitter i skolan och arbetar. Sista lektionen innehåller bild, så det är bara skönt. Slutar klockan 3 och då ska jag bege mig till Hageby Centrum. Tänkte köpa sushi och ett nagel-kit där man gör gelenaglar själv. Kanske får med mig någonting mer också. Blev så sjukt sugen på sushi så tänkte, varför inte?

 

Idag ska jag bara vara hemma tänkte jag. Måste få lite arbeten att bli klara sen tänkte jag klippa topparna också så att jag kan börja använda Ricinoljan redan idag! Olivia kanske kommer förbi mig sen också, får se hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: Din <3

modell asså, heeeeelt sjukt

2012-02-03 @ 03:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0