slide show

Två bilder från helgen

Jag och bästa vännen Fanny i fredags

 

Mina vänner Sebbe, Heija och George

 

Hej där! Förlåt för en dålig update, men på helgerna blir det som sagt lite mindre inlägg eftersom jag inte är hemma så mycket då. Tänkte bara uppdatera med lite bilder från helgen, som ni ser här ovan. En bild på mig och Fanny och den andra på mina andra vänner! Förlåt för den dåliga kvallan på bilderna, ni vet, mobilkameran.. Har haft en jätte rolig helg faktiskt, lyckad! Imorgon ska jag till skolan.. Lovskola.. Måste göra det andra nationella provet i svenska, ett NO prov som jag missade då jag var sjukt och lite annat smått skit. Ska vara i skolan måndag-onsdag, så jag får i alla fall några dagar lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0