slide show

Teambox

Dagens middag, super!

 

Dagen spenderades med mamma. Var inte i skolan på grund av att jag bland annat skulle på ett möte, med mamma då. Sen så gjorde vi andra ärenden också. Efter att vi var klara på mötet så var klockan redan 3, och jag hade ju slutat skolan. Så, jag åkte hem till Fanny och tog det lugnt där ett tag. Sedan gick vi ut och mötte upp Olivia och drog oss till McDonalds i Haga och käkade. Köpte godaste teamboxen med 20 nuggets, satt perfekt! Fick med mig en olja hem också, för att håret ska bli starkare, tjockare och växa snabbare. Visar den senare! Ligger för övrigt i min säng nu och ska sätta på en film, skönt att bara koppla av.

 

Älskar dig min underbara mamma. ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser gott ut :) Allt bra med dig idag? :)

2012-02-01 @ 20:32:00
URL: http://nilssonsanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad köpte du för olja och vart finns den? :D

2012-02-01 @ 21:01:47
URL: http://wrickad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0