slide show

Röda läppar

Såhär såg jag ut igår kväll

 

Låg uppdatering, i know and i'm sorry! Har haft fullt upp i helgen faktiskt. Saker hit och dit. Igår var jag i alla fall på en födelsedags fest kan man säga. Firade en tjej som var där och hade det riktigt roligt. Försvann dock pengar och andra saker därifrån, tråkigt men så går det!

 

Kom hem efter en riktigt skön kväll med Olivia. Vi gick på bio och såg Shoo Bre i sista sekunden, en sjukt bra film! Den är så värd att se, verkligen. En av dom bästa filmerna jag har sett faktiskt! Skolan börjar imorgon igen, så tänkte lägga mig redan nu så att jag kommer upp på morgonen. Love ya'll! ♥


Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! tänkte bara tipsa om att jag varje dag kör en dagens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400/600 unika läsare/dag och har även andra tävlingar så passa på att gå in och anmäl dej:)

Om du inte vill ha såna här komentarer så ber jag ursäkt och hoppas får en underbar dag!

KRam

PS. Länk till tävlingarna finns i vänsterspalten av bloggen och eftersom de är en ny dagens blogg varje dag så kolla så du anmäler dig i just dagens och inte en som redan är avslutad:)



2012-02-26 @ 22:09:30
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Sara

hej, älskar verkligen din blogg & din stil! Tycker även att du sminkar dig jätte fint:) skulle vara jätte kul om du kunde göra en smink tutorial :)

2012-02-26 @ 22:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0