slide show

Prickar

Ny BH

 

Denna BH fick jag med mig hem igår! Nämnde ju att jag skulle ut på stan en sväng med Olivia, så detta var det jag köpte! Den är från Lindex och kostade 119 kr.

 

Är hemma nu som sagt, skönt det! Har bara varit på fritidsgården med några sköna människor och tagit det lugnt. Kollade också samtidigt på Top Model Sverige som jag missade i tisdags, så vi har inte direkt gjort något speciellt kan man säga. Imorgon är det äntligen fredag, helg OCH lov!! Dock så måste lilla Ksenia gå på lovskola måndag, tisdag och onsdag. Har ju legat hemma sjuk i en vecka, så har missat en hel del, så som ett av nationella proven i svenska. Imorgon så börjar jag i alla fall 9.30. Vi ska kolla på film hela dagen, Pojken i randig pyjamas skulle vi se. Därefter, klockan 1, så slutar vi. Kort och slapp dag helt enkelt! Blir att vara med Fanny imorgon, eller hon sover hos mig som jag tror att jag nämnde tidigare. Kommer bli jätte mysigt ska ni se. Men nu mina sötnosar, ska jag öppna upp ett avsnitt av Sex and the city, och därefter dejta min kudde. Ska bli jätte skönt att sova. Hörs imorgon innan jag drar iväg till skolan!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gillar bh.n,

Postat av: Emma Sandberg

sv: göru annars?



Krami

2012-02-16 @ 23:34:13
URL: http://priska.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh, den filmen är jätte sorglig ju :(

Slutet är hemskt

2012-02-16 @ 23:55:15
Postat av: SELMA SEDEF

FAN vad söt den var! :D

2012-02-17 @ 00:16:49
URL: http://selmasedef.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Den var söt:)

2012-02-17 @ 10:42:02
URL: http://jeanettefoss.vimedbarn.se
Postat av: Anonym

så där stora bröst har du väll inte?

2012-02-17 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0