slide show

Nätshoppat lite smink

Beställt från E.L.F

 

Ligger hemma och är sjuk ennu en till dag, på en fredag till och med.. Såklart så har jag ju ingenting att göra, så tog lite tid och beställde lite saker från E.L.F som står för Eyes Lips Face. Dom har nog det billigaste sminket någonsin. Aldrig beställt därifrån tidigare men har hört att det är bra smink i alla fall! Beställde hem 7 saker och allt blev 99 kronor plus 49 kronor i frakt eftersom det inte är en svensk sida. Alla saker kostar ungefär 15kr/styck och 10kr/styck om det är på rea. Finns självklart kvalité smink där, det går på ungefär 36kr/styck. Alltså, hur billigt är det inte!?

 

Tänkte kolla på lite skor och lite annat också nu medans jag fortfarande har bankkortet framme, men först måste jag ta någonting att äta!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta ;-)

2012-02-10 @ 13:16:20
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: Sara

Krya på dig

2012-02-10 @ 14:16:56
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Mimi

sv: haha oj såklat, jag i ett nötskal. hade glömt att länka. Nu ska den funka! :)

2012-02-10 @ 17:21:01
URL: http://mimifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0