slide show

Music is my painkiller

Nicki Minaj ft. Lil Wayne - Romans Revenge

Hejsan! Hoppas att ni mår bra och har sovit gott? Jag mår varken bra eller ha sovit gott. Vaknade ungefär 6 gånger inatt på grund av min hosta. Jag lovar er, jag har fått världens "träningsverk" av min hosta, har typ fått magrutor till och med. Jag svettas så fruktansvärt mycket men samtidigt är kroppen jättekall och känslig. Jag liksom ryser varje gång jag tar på min rygg eller mage till exempel. Kollade temperaturen för en stund sedan och då hade jag 38.7. Då har man feber va..? Åh, det är så sjukt jobbigt! Jag vägrar att vara sjuk över helgen, nej nej nej! Har i alla fall fixat lite vatten med massa citron i, hoppas det hjälper lite!

Måste ta någonting att äta nu i alla fall, sen ska jag försöka sova lite till, om det går.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A S F O T O N

kört igång med veckans blogg! kom in och anmäl dig! :)

2012-02-11 @ 10:24:30
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0