slide show

Morning bitches

Två bilder tagna igårkväll.

 

Hej på er! Eller godmorgon ska jag egentligen säga. Börjar med att berätta lite om igår, var ju som sagt hos en vän som heter Danny. Vi var ute vid Vånga/Skärblacka. Tog ett tag innan vi verkligen kom fram dit igår! Vi tog ju bussen från stan som gick klockan 7 och vi var framme ungefär kvart i 8. Vi klev självklart av vid fel ställe och fick gå sista biten till huset. Det var så sjukt kallt också, kände varken mina ben, fötter och händer. Tur att det var varmt i huset i alla fall!

 

Det var som sagt rätt okej där borta, vi tog det bara lugnt, lyssnade på musik, pratade och så vidare. Sov ju där med alla brudarna och tog bussen hem vid klockan 8 på morgonen. Hade knappt fått 2 timmars sömn så när jag kom hem vid klockan 9 så somnade jag direkt och vaknade nyligen, halv 4. Skönt att få sova lite längre! Tog en sväng till Netto då jag vaknade och köpte ost, skinka och chips. Gjorde mig två rejäla toast och nu sitter jag med mina goda Pringles! Ska alldeles strax ta och hoppa in i duschen och göra mig fräsch, därefter drar jag ut och träffar mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0