slide show

Just another girl

Jag just nu!

 

Hallå där. Just nu så sitter jag i Fannys sköna säng och väntar på att hon ska sminka sig klar. Lyssnar på lite skön musik och försöker hitta min kofta som ligger här någonstans. Vi tänkte dra över till en kompis och bara ta det lugnt där en stund. Finns inte så mycket att göra idag direkt, så det blir väl bara chillkväll med musik och umgänge. Kan berätta lite om gårdagen medan jag fortfarande sitter vid datorn. Det var i alla fall hur roligt som helst, var hemma hos en kompis (han som vi ska till nu snart) med en massa andra vänner. Vi lekte några roliga lekar, lyssnade på musik och ja, firade in helgen helt enkelt. Tog spårvagnen strax över 1 på natten och mådde inte alls bra, så som man mår efter sådana kvällar, MEN det var roligt som sagt! Får se vad som händer imorgon, ska ju till skolan en stund och göra ett prov lite snabbt, sen ser vi ju! Det är lov, så jag tar dagarna som dom kommer! Vad ska ni göra på lovet förresten, berätta gärna! ♥


Kommentarer
Postat av: Amina

Du har finaste headern! älskar den, kram :)

2012-02-20 @ 10:29:22
URL: http://aminadz.blogg.se/
Postat av: sonja

fin blogg! gillar headern starkt :)

2012-02-20 @ 14:56:17
URL: http://sonjaojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0