slide show

In da school

Såhär pigg är jag idag

 

Sitter i skolan med min underbart goda festis som jag köpte med i morse och i myströjan som jag tog med mig hem från Fanny igår, skit mysig! Lyckades själv klart komma en timme för sent till skolan idag. Var vaken hela natten bara för att komma i tid, men somnade en timme innan jag skulle gå upp och börja fixa mig. Så det fick bli att hoppa upp ur sängen och springa till spårvagnen. Har gjort klart nationella provet som jag skulle göra, och imorgon ska jag hit igen för ytligare ett prov, NO prov denna gång. Jag får gå hem nu klockan 12, då blir det raka vägen hem och sova.

 

Lite senare idag då jag vaknar, så visar jag min nya klocka bland annat! Men nu ska jag göra någon uppgift som jag inte har gjort sen åker jag hemåt igen. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Julia

Har du sett någon skillnad på ögonfransarna av ricinoljan?

2012-02-21 @ 16:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0