slide show

Hos Fanny

Hej på er!

Har ni sovit gott inatt? Det är ju lov nu, hur skönt som helst! Jag har i alla fall sovit gott. Just nu befinner jag mig hemma hos Fanny, kollar på då hon sminkar sig. Hihi! Det är jätte äckligt väder ute, verkligen. Regnar och är slaskigt.. Idag, vad ska vi göra idag? Vi har inga planer direkt faktiskt, får väl se vad som händer helt enkelt! Blir väl umgänge med vänner antar jag! Vi ska nog röra oss hem till mig om en stund, behöver ta en dusch och lite sådant, ta någonting att käka och så. Vi får höras lite senare tycker jag, har inte så mycket att skriva om just nu känner jag. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Ryska tjejer är snygga. ;)

2012-02-19 @ 04:17:50
Postat av: ebba

har just nu dagens blogg på min blogg :)

va med du också ? :)

2012-02-19 @ 12:06:28
URL: http://ebbalinneaa.blogg.se/
Postat av: Ebba

Fin blogg.

Allt bra?

Jag har haft lov hela denna veckan.

2012-02-19 @ 12:41:45
URL: http://bebbaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0