slide show

Ghost?

Bild på den skitsnygga fiskbens flätan som min vän Fanny gjorde!

 

Tänkte bara slänga upp ett sista inlägg för idag och säga godnatt. Det där med spöken som jag nämnde tidigare, ni vet? Hela dagen idag har det hänt lite små äckliga saker här hemma. Först i morse, då mamma skulle göra te till mig. Hon hade ställt fram te-burken och då hon kom tillbaka till köket var den helt borta. Vi båda letade överallt eftersom hon ville göra te, men vi hittade det inte. Vi letade till och med i mikron, tvättmaskinen, kylskåpet. Ja, överallt! Nu ikväll, då hon kom hem så stod burken i ett skåp där vi har våra drick glas, riktigt konstigt. Då mamma hade gått till jobbet tidigare på dagen, så var det någonting som föll i köket. Jag hoppade till och gick dit och skulle kolla vad som hänt. I samma stund, framför mina ögon, så föll det ner en gaffel från diskbänken ner till själva diskhon. Vet inte vad som händer i vår lägenhet, men det är någonting i alla fall. Jag brukar alltid, varje natt, vakna mellan 3-5 på natten av ingenting. Flera nätter så är det som att alla mina fönster i rummet är öppna, fast dom inte är det. Jag har ett träd i mitt rum, konstgjort alltså. Bladen på trädet brukar vissa nätter bara röra på sig, som att det blåser i rummet. Idag berättade mamma också att varje natt, innan hon går och lägger sig om nätterna, så brukar det alltid knacka lite överallt i rummet där hon sover. På bordet, under sängen, på väggarna och så vidare. Detta har följt efter oss ända från Umeå, till våran förra lägenhet i Hageby, och nu till denna. Vad är det för någonting? I vår förra Hageby lägenhet, har det försvunnit en massa saker så som örhängen och andra smycken. Det har knackat där också, i mammas rum då med. Mina vänner som brukade webba med mig på msn på den tiden, brukade alltid se någonting konstigt i webb kameran då jag gick från datorn. Papper har flugit upp i luften utan att någonting blåst på det. Ja, vad ska jag berätta mer? Detta har alltså pågått sedan vi bodde i Umeå, 4 år sedan ungefär.

 

Oj.. Vad långt detta blev nu känner jag. Ska avrunda nu! Ville som sagt bara säga godnatt egentligen men kom sedan på att jag lovat att berätta lite om det där med spöken.. Juste, glöm inte att delta i "veckans blogg" - tävlingen, klicka HÄR! Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: tusen tack sötis =)



jamen visst ;) vart ligger det inlägget?



Krami

2012-02-08 @ 22:43:15
URL: http://priska.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack så mycket :))

2012-02-08 @ 22:47:41
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: ragda

Lycka till på NP Ksenia :)

2012-02-09 @ 07:43:51
URL: http://augrm.blogg.se/
Postat av: becka

Seriöst? Fyfan vad äckligt.. Har aldrig upplevt något med spöken, men jag tror på allt sånt som fan och är riktigt rädd... ÄR DU INTE RÄDD??? Snälla skriv hur allt utvecklar sig och om ngt händer!

2012-02-09 @ 12:45:58
URL: http://beckas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kan ju vara ett spöke/ande som vill vara nära er. någon släkting som gått bort? om det lixom har följt med er från umeå och sen till alla ställen ni bott. det brukar vara så,

2012-02-10 @ 16:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0