slide show

Gele nails

Detta satt jag och pysslade med inatt!

 

Som jag sa förut, så sov jag inte på hela natten. Jobbigt men man får ändå mycket gjort! För någon dag sedan så gick jag och köpte mig ett gele-nagel-kit där man gör egna gele naglar. Ganska grymt faktiskt, kostar endast 159 kronor och du gör dina naglar fina! Finns att köpa på till exempel Lindex, Kicks och sådana affärer. Försökte hitta tid till detta och eftersom jag låg vaken hela natten så satte jag mig och gjorde dom då! Tog mig drygt 2 timmar, om inte mer. Ni vet, slipa naglarna, limma och pensla på allting, jobbigt men värt det! That's a tip!


Kommentarer
Postat av: fia

riktiga snyggt där!

2012-02-21 @ 20:16:56
Postat av: Marie

Tack så mycket och fina naglar.



Du har också finfin blogg

2012-02-21 @ 21:06:30
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0