slide show

@ gården

Jag och min vän Sanel at the moment

 

Hallå där. Sitter just nu här i fritidsgården och tar det lugnt. Efter skolan så åkte jag upp till Klockaretorpet och gick hem till Fanny. Satt och kollade på TV lite sen gick vi ner till kiosken och tog oss en kyckling/curry pizza. Den satt verkligen där den skulle kan jag lova! Efter en stund kom Johanna, Felicia och Olivia också, och nu sitter vi här och myser bara. Ska dra hemåt om en stund, lägga mig i sängen och kolla på Sex and the city.


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag såg att du beställt ifrån elf. Duvet när du beställde, behövde du betala direkt på sidan eller när du hämta ut de? och har du beställt därifrån förut? Är det riktigt säkert att alla varor kommer och så, så det inte är något lur? :) Svara gärna på de i ett inlägg då du ser det här! För tänkte göra de, och ja ville bara vara säker först:)

2012-02-16 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0