slide show

Friday

Bildbrist, en gammal bild som jag inte visat

 

Godmorgon! Just nu befinner jag mig i min kära skola. Vi har börjat att se på filmen, Pojken i randig pyjamas. Vi har fika paus och rast för tillfället, men snart drar filmen igång igen. Slutar som sagt klockan 1 idag och då ska jag mot Hageby, hem. Ska först hämta ut paketet jag snackade om igår, undra vad det kan vara.. Därefter ska jag hemåt, duscha och fixa i ordning mig och sen möter jag upp Fanny för en rolig kväll!

 

Har riktig bildbrist för tillfället, men ska se till att knäppa några nya kort idag! Ska förresten börja med Ricinoljan idag också. Visar före bild då och efter två veckor får ni se en efter bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0