slide show

Försöker bli frisk

Kärlek ♥

 

Sitter i sängen med en myströja och en stor kopp hett te med citron. Lyssnar på lite musik och läser olika bloggar. Underbart! Kom hem lite tidigare idag, en timme tidigare ungefär. Hade så fruktansvärt ont i halsen och i magen. I morse vaknade jag med värdens tickande verk i hjärtat också, kändes verkligen inte bra alls. Känns skönt att bara vara hemma och koppla av. Just nu väntar ett par avsnitt av Sex and the city. När man väl börjar kolla på någon gammal serie så kan man inte sluta, det är så bra!

 

Imorgon har jag mitt första nationella prov, eller alla 9or i hela Sverige har det imorgon. Vi ska sitta i en timme och 20 minuter med ett svenska häfte och svara på massa frågor. Hoppas det går bra! På torsdag har jag ännu ett till nationella prov, i svenska där med. Då ska vi skriva en uppsats, har ingen aning om vad jag ska skriva om.. Men nu mina vänner ska jag kolla på Sex and the city, åter kommer lite senare med lite musik tänkte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0