slide show

Dags att gå till sängs

Ny duschad och fräsch!

 

Har tagit mig en lång och varm dusch och nu sitter jag med en handduk på huvudet. Har tagit en snabb liten fika också, två mackor och te framför ett avsnitt av Sex and the city. Det är så himla bra verkligen! Har inte haft så mycket tid till bloggen idag heller skulle jag också säga. Har varit lite här och där, käkat pizza med mina fina tjejer och umgåtts med annat folk. Det var första dagen i skolan idag, efter lovet alltså. Det var faktiskt helt okej, men hatar skolan i alla fall.. Vid 1 tiden, efter lunch var jag tvungen att springa iväg så slutade där ungefär.

 

Sov bara två timmar inatt, så lägger mig nu direkt efter att detta inlägg är skrivet. Är hur trött som helst. Har gått runt som en död zombie hela dagen, blek och rutten. Ville hur som helst önska er en godnatt och hoppas att ni har haft en bra start på denna vecka! Big love. ♥


Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

hoppas du sovit riktigt gott, själv har man råkat vända på dygnet så inte ens kommit i säng än. Mn jag får skylla mig själv :D

Har du några planer för dagen din idag?

2012-02-28 @ 06:11:25
URL: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE
Postat av: jessica

fin blogg! :)

2012-02-28 @ 08:33:23
URL: http://jessiicamadsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0