slide show

Chicken McNuggets

Teambox

 

Hallå där. Ville bara säga att jag mår skit! Har blivit så sjuk så att jag känner mig helt svim färdig och spy färdig för den delen. Jag har hostat som aldrig förr och på grund av min hosta har jag världens huvudverk nu. Min hals är typ helt sönder kan man säga. Fick min mest i morse också, det gjorde alltid ännu bättre. Fy fan vad jag mår illa. Var i alla fall i skolan i morse och gjorde det första nationella provet i svenska. Det gick faktiskt skitbra om jag får säga det själv, så jag är glad för det!

 

Åkte hem direkt efter att jag skrivit klart provet. Stannade i Hageby Centrum och köpte lite mat, taco chips och lite annat. Fick med mig hem ett par byxor, eyeliner och en poncho också. Fick lite blogglön för någon dag sedan så det satt inte helt fel med lite nya grejer. Visar er självklart det lite senare, om jag orkar dvs. Köpte även hem lite mat från McDonalds, fick bli en Teambox som vanligt. Det är ju så gott så det är inte sant! Har inte ätit på hela dagen förens nu. Har gått och fått kväljningar av att ha varit så hungrig så har nästan svimmat på vissa ställen. Verkligen inte roligt. Nu ska jag göra mig en stor kopp te och ligga i sängen framför ett eller två avsnitt av Sex and the city. Har något avsnitt kvar och sen är jag på andra säsongen, så beroende. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Tack så mycket!



och vad fin du är!

2012-02-07 @ 14:49:29
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Karolina

Sv. tack! :D fin header du har :)

2012-02-07 @ 15:48:02
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Chicken Mcnuggets är mega gott! :D

SVAR; Tack så mycket!

2012-02-07 @ 18:10:15
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0