slide show

Can i wake you up?

En bild jag tog då jag var i Umeå.

 

Hello sweethearts. Har verkligen inte orkat blogga någonting idag, har inte kunnat heller eftersom jag inte varit hemma någonting, förutom i morse då. Har umgåtts med fina vänner idag i alla fall. Fanny, Olivia, Johanna, Becca och Felicia har min kväll spenderats med. Vi har suttit och käkat på McDonalds, pratat om allt och inget och bara haft det roligt helt enkelt. Vid 9 tiden förut så åkte jag, Fanny och två andra vänner till Jonas, kompisen som vi brukar vara hos ganska ofta nu för tiden. Vi satt och kollade på film och planerade helgen lite! Kommer bli en riktigt lyckad och rolig helg tror jag!

 

Imorgon så bjuder jag på lite bilder från idag. Tog några bilder med Olivias iPhone, och får dom på min datorn imorgon, så då får ni äntligen se lite nya bilder i alla fall! Känner att bloggen blir allt tråkigare då jag bara lägger upp bilder på mig själv, gud vilket ego jag är.. Ska tyvärr till skolan imorgon som jag nämnde tidigare, så nu lägger jag bort datorn och sover. Ska upp vid 7 och är i skolan klockan 9 till 1. Skönt att få lite saker gjorda, sådant som jag legat efter med. Med detta säger jag godnatt, hoppas ert lov har startat som planerat! Natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0