slide show

Black and white girl

Me at the moment

 

Mina gullungar. Ligger i sängen och försöker hålla mig varm. Ena stunden fryser jag och den andra ligger jag bara och svettas. Börjar undra om jag har fått feber.. Ska kolla temperaturen tänkte jag, för säkerhetsskull! Har bara kollat på Sex and the city faktiskt, börjat på säsong två också. Har ännu inte orkar gå upp och ta kort på det jag har köpt. Vill heller inte ta kort nu när det är mörkt heller, så tråkigt med blixt. Vi får se, antingen får ni bilder i blixt senare ikväll eller så knäpper jag bara kort imorgon i dagsljus! Ååååh nej, nu måste jag upp och snyta mig, vilket elände!


Kommentarer
Postat av: my

tack desamma :)

2012-02-07 @ 17:15:36
URL: http://twopictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0