slide show

Som dracula i kistan


Bild på mig och min nya vän Daniel, min kompis kusin. Tagen för några dagar sedan!

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag! Vaknade runt klockan 12 och kunde inte somna om. Tog precis en kopp te på balkongen och kollade på ett avsnitt av Gossip Girl. Ligger i sängen nu igen och ska kolla på ett till. Det regnar ute så jag har verkligen ingen lust att gå ut än. Ska ta en lång dusch om ett tag och börja fixa mig, därefter träffar jag nog brudarna. Har inga planer för ikväll än så länge men vi ser ju vad vi gör av denna fredagen.

Kommentarer
Postat av: mersiha

fan vad lik du är melisa! Jag är inte den enda som tycker det! gud haha:)♥

2012-04-13 @ 21:22:12
URL: http://theonlymersi..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0