slide show

Say whatever you want motherf*cker

Bild tagen i torsdags från DJ Quality, jag och mina brudar

 

Oj oj oj, bloggen har legat ouppdaterad i flera dagar nu, ber om ursäkt för det! Min statestik har verkligen rasat ner.. Men nu är jag hemma och kommer vara hemma lite oftare, så tid till bloggen har jag! Har tappat bort mitt minneskort också.. Hade ju lite bilder som jag tänkte lägga upp men kortet är spårlöst försvunnet.

 

Dom första dagarna nu på lovet, eller den här helgen, det har varit helt gaaalet! Både på bra och dåliga sett. Men vi har det i alla fall hur roligt som helst, vad som än händer! Det är det som är så bra. Skulle jag berätta om hela helgen så skulle det nog vara.. riktigt långt, så det står jag över. En av dom roligaste grejerna var nog ändå DJ Quality, det var så sjuuukt! Bild därifrån ser ni här ovan. Om jag lyckas få tag på en video därifrån så lägger jag upp den!

 

Är hemma nu i alla fall efter en riktigt rolig helg. Kroppen är helt utmattat och jag är sjukt trött. Sov hemma hos Fanny inatt men fick inte så mycket sömn, så ska lägga mig i sängen om en stund och försöka sova lite. För tillfället så sitter jag i sängen och lyssnar på Nicki Minajs nya album som hon har släppt på Spotify, grymma låtar!! Ska göra äggröra och rosta mackor, äta lite snabbt sen vila. Åter kommer lite senare, hörs då! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0