slide show

No time to waste

Två bilder från idag

 

Åååh vad skönt. Har lagt mig i min säng efter att ha gått ända från stan hem till Hageby, tog mig ungefär 20-25 minuter. Dom där jävla spårvagnarna alltså, går ju så himla sällan, så fick GÅ hem istället. Det var skönt ändå, lyssna på musik och drömma bort på vägen. Mina ben är helt döda nu i alla fall, så jag skönk bara ner i sängen. Annars har jag bara varit med Fanny och Emma hela dagen, inte gjort så mycket alls. Åkte lite karuseller och så, men det blev riktigt tråkigt så vi drog hem istället!

 

Ska öppna en påse med chips som jag köpte från tivolit igår och sedan sätta på en bra skräck film. Länge sen jag såg skräck faktiskt, älskar ju det! Efter filmen lägger jag mig och sover faktiskt, ingen nytta av att sitta uppe länge i alla fall. Imorgon då jag vaknar sätter jag igång och färgar mitt hår, blir lite mörkare än vad jag har nu! Därefter tar jag en lång dusch och mot kvällen blir det fest hos en kompis! Efter det drar vi alla till karusellerna och firar valborg!!


Kommentarer
Postat av: Freja

så himla söt du är ksenia, har följt din blogg länge nu och du är verkligen en av mina förebilder inom bloggandet! kram :)

2012-05-01 @ 11:22:44
URL: http://tieamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0