slide show

Let's make it happen tonight


Bild tagen någon gång i vintras.

Ni kanske märker att jag har väldigt hög bildbrist va? Haha, har inte haft orken att stå framför kameran och klicka nya dom här dagarna, så ni får gamla bilder så länge.

Sitter i sängen och pluggar nu annars, ni vet ju att jag knappast pluggar annars. Men nu har jag tagit mitt tålamot och suttit mig framför ett hemkunskaps arbete, känner mig fett duktig faktiskt. Har annars bara varit hemma och sovit idag, eller till klockan 2 typ. Trodde att vi var lediga idag, men jag hade helt fel. Åkte in till stan vid klockan 3 och mötte upp Nina och en annan vän. Jag och Nina åkte därefter och käkade pizza vilket var riktigt gott!

Nu måste jag i alla fall fortsätta plugga vidare, men vi hörs ju imorgon då jag återvänder till skolan första gången efter lovet! Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0