slide show

Godnatt!

Bild från ikväll på Fanny, Emma och mig! ♥

 

Hej på er! Förlåt för så sent blogginlägg, men har varit ute med mina fina vänner hela kvällen! Har bara varit i stan, umgåtts med mina vänner som sagt och haft det allmänt trevligt! Hände inte så mycket ikväll heller, hade hoppats på det dock men det blir kanske roligare imorgon.

 

Har precis käkat lite thaimat som mamma köpte med sig hem innan, värmde det och åååh vad gott det var! Tänkte egentligen bara säga godnatt nu faktiskt, är jätte trött och lägger mig nu. Stiger upp normal tid imorgon, så att jag inte sover bort hela dagen menar jag. Tänkte dra iväg och sola en sista gång så min färg håller, sen ser vi vad som händer! Godnatt fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0