slide show

Dreamers of dream

Gammal bild ur arkivet


Hej sunshines! Vaknade för en timme sedan ungefär, skönt att sova ut! Kommer ihåg att jag vaknade klockan 4 i natt av en riktigt äcklig dröm. Sista delen av drömmen som jag vaknade av, har jag dröm hur många gånger som helst, och den delen gör mig verkligen rädd. Kan inte riktigt beskriva det heller, helt sjukt!

 

Hur som helst, ska ta på mig lite kläder sen åker jag iväg och solar, gjorde aldrig det igår. Därefter åker jag hem igen och pluggar. Skola imorgon MEN är ledig på onsdag och torsdag och måndag-tisdag veckan efteråt eftersom det är valborg då. Känns jätte skönt! Men nu ska jag göra mig i ordning.


Kommentarer
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntlgen Gravid

tittade precis in, gud vilket underbart hår du har!

2012-04-22 @ 20:48:23
URL: http://roxxanna.se
Postat av: Malin Ardström

snygg!



Himla fin blogg du har! :*

2012-04-22 @ 22:26:02
URL: http://www.maliinardstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0