slide show

Don't tease me

Jag just nu

 

Vaknade för si sådär en timme sedan. Har tvättat håret, klätt på mig och sminkat mig. Sitter i sängen nu med en kopp te med honung och försöker få halsen att må lite bättre. Tar spårvagnen till skolan om ungefär en halvtimme, så att jag är där 8.30 då vårt nationella prov börjar. Efter provet har jag hemkunskap där vi ska laga turkisk mat. Kommer nog inte kunna äta så mycket men det blir roligt! Efter hemkunskapen ska jag äntligen iväg till vårdcentralen och kolla min hals.

 

Nu ska jag torka håret, borsta tänderna och packa min väska sedan drar jag iväg till skolan. Då jag har kommit hem efter vårdcentralen ska jag ta mig en dusch och sedan dra mig mot Klockaretorpet hem till Kadriye. Idag börjar karusellerna att åka, så vi tänkte dra dit och kika lite. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0