slide show

Bild från igår

Jag och Fanny på Tatueringsmässan igår!

 

Godmorgon mina fina! Har sovit som en gud inatt, somnade direkt då jag kom hem igår. Bilden här ovan på mig och Fanny är tagen på tatueringsmässan som är nu här i Norrköping. Fanny har familj som jobbar där så vi var där ett tag igår kväll. Det var roligt där i alla fall, folk satt och blev tatuerade, man kunde pierca sig, köpa piercingar, kläder och annat. Efter att vi hade varit där så åkte vi till Hageby och roligt var det inte. Hoppas bara det blir roligare ikväll. Tänker åka lite karuseller också, har inte gjort det än! Ska upp ur sängen nu och äta lite frukost. Puss på er!

 

nelly.com
riktigt snygga plagg med bra kvalitet! sjukt billiga priser och dessutom snabb leverans, love it!!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0