slide show

Video från skolan


Random video från skolan. @slöjden.

Spelade in denna söta video i skolan idag, jag och Nina är med som ni kanske ser. Kom nyss hem för övrigt och har värdens jävla huvudvärk, helt sinnes sjukt. Vill bara lägga mig ner och gråta tills det går över.. Var på stan ett tag med Nina och hennes mamma iallafall, sen åkte vi till Ingelsta och Nina bytte sina skor.

Nu ska jag bara sjunka ner i min säng och dö.. Nej men, ska ta en huvudvärks tablett strax och sedan kolla på någon mysig film. Har regnat sen vi slutade skolan och gör det fortfarande, så sjukt mysigt att se på film då det regnar utanför!

Kommentarer
Postat av: ida

ser inte du på idol eller? :)

2011-09-05 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0