slide show

Utanför

Iphone-bild. Jag för drygt 20 minuter sedan.

För en stund sedan satt jag och Nina och tog det lugnt utanför skolan. Solen skiner och det är varmt, gillas starkt! Sista värmen i år typ..

Just nu väntar jag på att få gå in och sjunga "vem kan segla" för musik läraren. Vi har typ ett sång test och så vidare. Efter den här lektionen är det lunch, och jag är sjukt hungrig. För övrigt så har mitt headset gått sönder, ena snäckan funkar inte. Så jag ska in till stan sen och köpa nya, ännu bättre till och med!

Hörs senare, kyssar!

Kommentarer
Postat av: linnéa

vad har du för mobil? :)



ser ut som en xperia x8 men vad vet jag :D

2011-09-27 @ 13:51:06
Postat av: Lejla

Bra blogg titta gärna min :D

2011-09-27 @ 17:31:18
URL: http://brudaaaaar.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser din blogg dagligen och ja undrar vad har du för texsnitt och storlek ? ja hoppas du svarar idag helst. <3

2011-09-28 @ 18:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0