slide show

Några svar

Kan inte du visa i ett inlägg med bilder/videoinlägg hut du fixat ditt hår så fint med lockarna?


Svar: Jo, det klart jag kan! Fått denna fråga ett par gånger nu så sätter mig någon dag nu framöver och fixar en video där ni får se hur jag gör mina lockar!

 

 

Vad använder du för locktång?


Svar: Använder mig av en vanlig plattång!

 

 

Hej, kan du göra ett inlägg och säga vilken färg och allt nummer och det du valde på ditt löshår? För jag ska nog köpa likadan färg som du, men måste veta vilket nr det är på löshåret och det. Så kan du snälla skriva ett inlägg om det, och länka till just det löshåret du köpte?


Svar: Klart jag kan. Svarar på frågan här istället för ett helt inlägg där jag visar bild och så vidare. Du hittar länken till exakt mitt löshår HÄR. Pris, färg nummer, längd och allt står där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0