slide show

I know

Du köper mörkbrunt när du själv typ har svart hår? Så ser man världens jävla skillnad..


Svar: Alltså, vet fan inte hur många gånger jag ska behöva säga det här. Jag VET att mitt löshår inte passar med mitt riktiga hår, och jag har redan sagt flera gånger att jag ska färga löshåret. Jag köpte mörkbrunt löshår för att jag tyckte det var en sjukt fin färg, men som sagt så har jag tonat mitt riktiga hår svart, och det var ett misstag för jag trodde att det skulle tvättas bort, så därför ska jag färga löshåret till den färgen jag har på mitt riktiga hår. Ni behöver inte klaga mer på mitt löshår, för jag vet själv hur det ser ut och jag ska färga det, så tat lugnt.


Kommentarer
Postat av: ISABELLE

tyckte ändå de va fint !

2011-09-09 @ 14:34:27
URL: http://lutenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att ditt hår är sjukt fint, och du är sjukt jävla fucking söt ! jag vill se ut som dej !

2011-09-09 @ 18:30:19
Postat av: Anonym

tycker ändå att det passa rätt bra :)

2011-09-09 @ 20:11:47
Postat av: Anonym

jag tycker det är fint nu! :)

2011-09-10 @ 00:23:20
Postat av: Anonym

hej du är sjukt fin och jag undrar om du är singel :3

2011-09-12 @ 17:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0