slide show

Hej, jag är kort!

En bild från skolan idag.

 

Kom hem för drygt två timmar sedan. Har legat i sängen och lyssnat på musik nu ett litet tag. Ska alldeles strax tvätta bort sminket och byta om. Efter det så ska jag äta någonting. Fick en kommentar om att jag alltid skriver att jag är hungrig och så vidare och det är för att jag oftast kommer hem ganska sent och då har jag ju inte ätit på ett bra tag, då brukar jag vara hungrig. Men iallafall, då jag har ätit något så lägger jag mig och läser e-boken så jag blir klar med det tills imorgon.

 

För övrigt så gick skolfotot bra och jag hoppas verkligen att jag kommer vara nöjd. Fick inte se bilden som fotografen tog så får väl se dom när jag får bilderna i brevlådan!


Kommentarer
Postat av: therese

snygg header !, åh hatar att ta skolfoto haha , dom gör alltid så man börjar skratta xD bli fett fula! på mej

2011-09-12 @ 21:39:19
URL: http://techi.myshowroom.se
Postat av: Salle

Älska mina tofflor !

2011-09-12 @ 22:10:54
Postat av: ak

hej, skulle gärna vilja veta vart kläderna du har på bilden kommer ifrån. sjukt fina!

2011-09-17 @ 01:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0