slide show

Godnatt

Fyfan vad skönt det var med en lååång varm dusch, går till sängs ren och fräsch! Kvällen har iallafall spenderats med grymt folk i Klockaretorpet, jätte mysig. ♥ För tillfället så sitter jag i sängen och lyssnar på musik. Åt nyss också, var så hungrig och maten var dö god.

Imorgon börjar jag iallafall halv 9 och ska upp ganska tidigt för att packa och fixa lite saker. Kommer inte komma hem på hela dagen och ska inte sova hemma heller, så det blir nog bäst att kliva upp tidigare så jag hinner med allt! Möter nog upp Nina nere i stan innan skolan som vanligt, sen åker vi upp dit tillsammans. Efter skolan så blir det att dra iväg och sola, därefter så har vi inte så jätte mycket att göra fram till kvällen. Sover som sagt inte hemma imorgon, så ska verkligen försöka uppdatera extra mycket under skoltid.

Godnatt och dröm sött allihopa, det blev ett tråkigt inlägg trotts allt, men en bild på mig från idag får ni imorgon. Lovar!

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Hej på dig du. Skulle du vilja göra en sak för mig? Jag och en kompis har en tävling om vem som först kan komma upp i 500 prenumeranter på bloglovin. Skulle du vilja tipsa om min blogg och hjälpa mig på traven? Det skulle vara otroligt snällt av dig. Jag hatar att fråga sånt här men nu måste jag :) Tack på förhand.

2011-09-23 @ 03:39:44
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0